Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

Απώλεια και Επιθυμία




Απώλεια και Επιθυμία

Η επιθυμία έχει μια πολύ ψηλή κορμοστασιά και στις παλάμες της καίει η απουσία. 
-Οδυσσέας Ελύτης.



Επιθυμία, για την απώλεια 
Επιθυμία, για αυτό που λείπει
Πώς ελέγχεις τα συναισθήματα με τη λογική;
-Πάθος.
Πάθος και λογική, εκ διαμέτρου αντίθετα.
Και εγώ που κάθομαι τις νύχτες, με ανησυχίες και εικόνες ανεκπλήρωτες στο μυαλό μου, είμαι ένα άτομο που τη λογική αγάπησα πολύ.
Την υποστήριξα με σθένος, ώρες-ώρες νόμισα πως μαζί της θα μπορώ για πάντα να πορεύομαι χωρίς να με απασχολούν τα άλλα...
Για πολύ καιρό τα καταφέρνω καλά.
Κάποιες ώρες όμως, κάποιες νύχτες, η λογική ξεθωριάζει και εμφανίζεται μπροστά μου αυτό που τελικά ούτε εγώ ούτε και κανένας άλλος μπόρεσε να βγάλει από μέσα του τελείως- ίσως, μόνο να περιορίσει.
Το πάθος..
Πάθος για αυτό που έφυγε.
Για αυτό που δε θα ξανάρθει.
Πώς μπορείς να του γλιτώσεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου